Iepriekšējais
  • Opel, Onstar, Contact, FAQ, Header
Tālāk

KONTAKTINFORMĀCIJA.

Biežāk uzdoto jautājumu sadaļā nav atrodama atbilde uz jums interesējošiem jautājumiem? Jums nepieciešama palīdzība vai arī meklējat plašāku informāciju? Nevilcinieties un sazinieties jau tūlīt. Mūsu pakalpojumu komanda ir gatava palīdzēt tūlīt.

Piezvaniet mums

Klientu apkalpošanas dienests 80005268 (angliski)

Nosūtīt e-pastu

onstar.europe@onstar.com (angliski)

OPEL ONSTAR BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI.

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA

Vispārīga informācija

Kurās automašīnās būs pieejama OnStar?
OnStar ir pieejama visās mūsu pasažieru automašībās no Karl/Viva līdz Insignia.

Kā es varu iegūt OnStar?
OnStar būs pieejams standartaprīkojumā Sport, Cosmo un OPC apdares versijā un papildaprīkojumā citās versijās. Lai noskaidrotu pieejamību konkrētiem modeļiem, lūdzam skatīt automašīnu konfiguratoru. Kad iegādāsieties savu jauno Opel automašīnu, jūsu dīleris izskaidros, kā saņemt OnStar, un pēc tam aktivizēs pakalpojumus tiešsaistē.

Kā es varu sākt izmantot OnStar?
Kad iegādājaties ar OnStar aprīkotu automašīnu, jums ir jāreģistrējas un jāaktivizē OnStar. Jūs saņemsit e-pastu no Opel – vienkārši noklikšķiniet uz saites, lai pabeigtu aktivizācijas procesu. Ja iegādājaties lietotu ar OnStar aprīkotu automašīnu, vienkārši nospiediet pakalpojumu pogu, lai runātu ar OnStar konsultantu, kas izveidos jums OnStar kontu. Ja jums ir kādi jautājumi, nospiediet pakalpojumu pogu, lai runātu ar OnStar konsultantu.

Kā es varu piekļūt savam OnStar kontam?
Kad jūsu konts būs izveidots, jūs varēsit piekļūt savam On Star kontam caur myOpell.

Vai visi pakalpojumi ir pieejami visās automašīnās?

Var būt atsevišķi pakalpojumi, kas nav pieejami atsevišķās automašīnās. Lai uzzinātu vairāk, lūdzam skatīt modeļu specifikāciju.

Vai es varu iegūt OnStar savā pašreizējā automašīnā?
OnStar ir pieejams tikai Opel jaunākajos modeļos. Esošās automašīnas ar OnStar aprīkot nav iespējams.

Vai es varu iegūt OnStar citu zīmolu automašīnās?
OnStar ir unikāls pakalpojums, kas pieejams tikai Opel automašīnām.

Kā es varu atteikties no pakalpojumiem?
Jūs varat atteikties no OnStar pakalpojumu saņemšanas jebkurā laikā, taču mēs ceram, ka jūs to nedarīsiet. Jūs varat piekļūt savam OnStar kontam tiešsaistē un atteikties no pakalpojumiem tur vai arī nospiest OnStar pakalpojumu pogu automašīnā un runāt ar konsultantu, kas var jums palīdzēt.

Vai OnStar darbosies, kad es būšu ārzemēs?
Jā, OnStar pakalpojumi ir pieejami visā Eiropā. Lūdzam sadaļā "Saņemt OnStar" skatīt valstu sarakstus, kuros redzams, kuri pakalpojumi kurās valstīs ir pieejami.

Vai mans apdrošinātājs saņems informāciju?
Nē, jūsu apdrošinātājam netiks sniegta nekāda informācija. Jūsu dati netiks nodoti nevienai trešajai personai, ja jūs to neprasīsiet.

Kādās valodās OnStar būs pieejams?
OnStar būs pieejams 8 valodās: angļu, franču, vācu, spāņu, itāļu, nīderlandiešu, poļu un portugāļu.
No 2016.gada augusta papildus būs pieejamas šādas valodas: bulgāru, čehu, dāņu, somu, grieķu, ungāru, norvēģu, rumāņu, krievu, slovāku, slovēņu un zviedru. Lai uz jūsu zvanu varētu atbildēt pēc iespējas ātrāk, izņēmuma gadījumos jūs vispirms var savienot ar angļu valodā runājošu konsultantu.

Kā es varu izvēlēties valodu?
Jūsu OnStar tiks iestatīts valodā, kuru būsiet izvēlējies, tam reģistrējoties. Jūs jebkurā laikā varat nomainīt sava konta valodu sadaļā "Mans profils".
Jūs jebkurā laikā varat nomainīt valodu savā informācijas un izklaides sistēmā, kas nomainīs valodu, kādā ar jums sazinās OnStar konsultants (pieejamās valodas skatīt iepriekšējā jautājumā). Ja tiks izvēlēta kāda cita valoda, jūs savienos ar angļu vai krievu valodā runājošu konsultantu, kas pēc tam savienos jūs ar latviešu valodā runājošu konsultantu.

Vai es varu izmēģināt OnStar bez maksas?
Jā, katrai jaunajai ar OnStar aprīkotajai automašīnai būs 12 mēnešu OnStar pakalpojumu izmēģinājuma periods.

Vai, atrodoties citā valstī, par OnStar tiks iekasēta papildu maksa, zvanot OnStar konsultantam?
Kad būsit automašīnā, par zvanīšanu konsultantam caur OnStar sistēmu papildu maksa netiks iekasēta.

Kad sāksies mans 12 mēnešu OnStar izmēģinājuma periods?
Jūsu 12 mēnešu izmēģinājuma periods sākas ar pirmo reģistrāciju vai piegādi no Opel dīlera - atkarībā no tā, kurš apstāklis iestājas vispirms, neatkarīgi no tā, kad klients veic aktivizēšanu.

 

Kad būs pieejami jaunie pakalpojumi - viesnīcu rezervācija un stāvvietu meklēšana?
Pakalpojumi jau ir pieejami, oficiālais sākums bija Insignia izlaišana.

Vai jaunie pakalpojumi ir pieejami visiem Opel modeļiem?
Jā, pakalpojumi ir pieejami visiem Opel modeļiem, kuros ir OnStar.

Cik izmaksā pakalpojumu izmantošana?

Maksājums par jaunajiem pakalpojumiem ir iekļauts OnStar abonēšanas maksā vai izmēģinājuma periodā. Par jaunajiem pakalpojumiem papildus nav jāmaksā. Numura rezervācija, izmantojot konsultantu, ir tas pats, kas rezervācija lietotnē booking.com.

Vai pakalpojumi ir pieejami visās ES valstīs?

Jaunie pakalpojumi ir pieejami visās OnStar valstīs, kurās jau pieejami OnStar pakalpojumi.

Cenas

Vai man ir jāmaksā par OnStar pakalpojumiem?
Kad iegādāsieties automašīnu ar OnStar, jums būs jāreģistrējas OnStar pakalpojumiem un pēc tam jāaktivizē 12 mēnešu izmēģinājuma periods. Pēc izmēģinājuma perioda jums būs jāabonē OnStar. Uzziniet vairāk sadaļā "MyOnStar".

Vai es varu izmēģināt OnStar bez maksas?

Jā, katrai jaunajai ar OnStar aprīkotajai automašīnai būs 12 mēnešu izmēģinājuma periods.

Kad sāksies mans 12 mēnešu izmēģinājuma periods?
Jūsu 12 mēnešu izmēģinājuma periods sākas ar pirmo reģistrāciju vai piegādi no Opel izplatītāja - atkarībā no tā, kurš apstāklis iestājas vispirms, neatkarīgi no tā, kad klients veic aktivizēšanu.

Cik OnStar maksās pēc pirmajiem 12 mēnešiem?
Pēc viena gada izmēģinājuma perioda OnStar pakalpojumu abonements (kas neietver Wi-Fi datu plānu) maksās €xx/gadā.


Cik maksā zvans OnStar no automašīnas?

Jūs varat sazināties ar OnStar tik bieži, cik vien vēlaties. Par veiktajiem zvaniem netiek piemērota papildu samaksa.

Vai, atrodoties citā valstī, par OnStar tiks iekasēta papildu maksa, zvanot OnStar konsultantam?
Kad būsiet automašīnā, par zvanīšanu konsultantam caur OnStar sistēmu papildu maksa netiks iekasēta.

Pēc izmēģinājuma perioda

Kā es varu iegādāties pakalpojumus un datu pakas pēc bezmaksas izmēģinājuma perioda?
Lai uzzinātu vairāk, apskatiet sadaļu.

Datu privātums

Kādi (personas) dati un kādos nolūkos tiek nodoti OnStar?
OnStar ievāks personas datus tikai tādēļ, lai identificētu jūs vai nosūtītu e-pasta vēstuli saistībā ar jūsu abonētajiem pakalpojumiem.

Vai es varu neļaut OnStar izmantot manus datus?
OnStar bez jūsu piekrišanas nenodos datus trešajām personām.

Vai OnStar mani izsekos un zinās, kur es atrodos?
OnStar jūs neizseko. Jūs kontrolējat to, kad OnStar izmanto jūsu atrašanās vietu. Privātuma poga ļauj noslēpt jūsu atrašanās vietu jebkurā laikā. Ja pārdomājat, jūs vēlreiz varat nospiest privātuma pogu, lai OnStar pakalpojumu vajadzībām atklātu savu atrašanās vietu. Tas tiks pārkāpts tikai ārkārtas situācijās, lai aizsargātu jūsu dzīvību.

Kādi dati tiek ievākti?
OnStar ievāc tikai tos datus, kuros jūs dalāties ar mums, lai mēs varētu sniegt jums abonētos OnStar pakalpojumus. Klienta dati – piemēram, vārds, adrese, e-pasts, drošības informācija, piemēram PIN, kontakti ārkārtas situācijās (ja vēlaties sazināties ar tuvākajiem, ja notikusi nelaime)
Automašīnas dati – odometra rādījums, nobraukums, riepu spiediens, eļļas nolietojums, degvielas līmenis, diagnostika,
Automašīnas atrašanās vieta – lai nodrošinātu galamērķu lejupielādi, palīdzību automašīnas zādzības gadījumā un pakalpojumus ārkārtas situācijās.

Vai es varu izvēlēties, kādi dati tiek ievākti?
Jā, protams. Kad reģistrēsities, mēs lūgsim jūs sniegt pamatinformāciju par sevi, lai mēs varētu likumīgi sniegt OnStar pakalpojumus. Papildus tam reģistrācijas laikā vai vēlāk jūs varat kopīgot arī citu papildu informāciju, piemēram, kontaktinformāciju ārkārtas situācijām.

Kā es varu zināt, kādus datus ievāc OnStar?

Kad reģistrēsities OnStar, mēs sniegsim detalizētu informāciju par to, kādi dati tiks ievākti un kādos nolūkos tos izmanto.

Kā šie dati tiks izmantoti?
OnStar ievāktie dati tiks izmantoti tikai tam, lai sniegtu jums abonētos pakalpojumus. Mēs nekad nenodosim datus trešajām personām bez jūsu piekrišanas.

Vai dati tiek pārsūtīti uz citām valstīm?
Visi OnStar pakalpojumu dati tiek glabāti serveros Vācijā un arī paliks Eiropā. Dažus jūsu vispārīgos datus var nākties pārsūtīt caur serveriem ASV, piemēram, rēķinu un maksājumu apstrādes nolūkos. Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzam skatīt mūsu privātuma paziņojumu.

DROŠĪBA

Ārkārtas situācija

Kas notiek, ja es nospiežu sarkano SOS pogu nejauši?
Dažreiz tā notiek, tas nekas. Kad jūs savienos ar konsultantu, mēs vienkārši pārliecināsimies, vai nevaram palīdzēt kā citādi.

Kas notiek tad, ja avārija notiek vietā, kurā ir vājš mobilā tīkla pārklājums vai tā nav vispār?
Palielinātā jumta antena, kas iekļauta OnStar komplektācijā, nodrošina spēcīgāku signālu nekā jūsu mobilais tālrunis pat tad, ja esat vietā ar sliktu tīkla pārklājumu. Taču vietās, kur tīkla pārklājuma nav, OnStar pakalpojumi var nebūt pieejami.

Vai es caur OnStar varu izmantot savu pakalpojumu sniedzēju uz ceļa?
Ar OnStar mēs sniedzam klientiem piekļuvi augstākās klases pakalpojumiem ar Opel palīdzību uz ceļa. Mēs varam sniegt tiem automašīnas detaļas un noteiktās situācijās arī atrašanās vietu. Citiem šādu pakalpojumu sniedzējiem mēs šobrīd nevaram piedāvāt šādus pakalpojumus.

Kā darbojas Opel palīdzība uz ceļa?
Palīdzību uz ceļa nodrošina OnStar.
Ja jūsu automašīna atbildīs Opel "Palīdzība uz ceļa" garantijai un noteikumiem, OnStar bez maksas nosūtīs uz jūsu atrašanās vietu profesionālu servisa komandu. Ja automašīnai nav Opel "Palīdzība uz ceļa" garantijas, pakalpojumu sniedzējs var pieprasīt samaksu par sniegtajiem pakalpojumiem.

Kādās ārkārtas situācijas OnStar var man palīdzēt?
OnStar var palīdzēt visdažādākajās ārkārtas situācijās, kas saistītas ar automašīnu. Vienalga - vai pats esat iekļuvis negadījumā vai nonācis medicīniskā ārkārtas situācijā, vai redzat avāriju uz ceļa un vēlaties ziņot avārijas dienestiem, vienkārši nospiediet sarkano SOS pogu, un mēs varēsim palīdzēt.

Vai OnStar ir pieejams tikai ārkārtas situācijās?

Nē, OnStar var nodrošināt daudzas papildu funkcijas, kas var palīdzēt arī ārpus ārkārtas situācijām. Jūs varat sazināties ar OnStar, izmantojot zilo pakalpojumu pogu automašīnā vai myOpel lietotni. Ja jums nepieciešama jaunā restorāna adrese, vēlaties noskaidrot, ko nozīmē brīdinājuma lampiņa automašīnā, vai esat aizmirsis aizslēgt automašīnu, mēs varam jums palīdzēt 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā.

Vai OnStar darbosies vienmēr?
OnStar pakalpojumi darbojas, izmantojot bezvadu sakaru tīklus un satelīta pozicionēšanas sistēmas. Palielinātā jumta antena, kas iekļauta OnStar komplektācijā, rada spēcīgāku signālu nekā jūsu mobilais tālrunis, kas nodrošina labāku OnStar savienojamību ar jums un jūsu automašīnu pat tad, ja esat vietā ar sliktu tīkla pārklājumu. Izņēmuma gadījumos iespējamas nomaļas vietas, kurās OnStar pakalpojumi var nesaņemt signālu, kā rezultātā tie nedarbosies.

Palīgsistēma automašīnas zādzības gadījumā

Kam ir ļauts aktivizēt aizdedzes bloku?
Kad ir ziņots par automašīnas zādzību, OnStar konsultants var aktivizēt aizdedzes bloku.

SAVIENOJAMĪBA

Viedtālruņa lietotne

Kādām mobilajām ierīcēm ir pieejama myOpel lietotne?
myOpel lietotne ir pieejama mobilajām ierīcēm ar Android un iOS operētājsistēmu.

Kā es varu lejupielādēt un ieinstalēt myOpel lietotni?
myOpel lietotni var lejupielādēt Google Play veikalā un Apple AppStore veikalā.

PERSONĪGAIS ASISTENTS

Viesnīcu rezervācija

Kāds ir priekšnosacījums, lai izmantotu pakalpojumu?
Lietotājam jābūt vismaz 18 gadus vecam, un viņam jābūt kredītkartei.

Vai konsultants var rezervēt jebkuru viesnīcu?
Konsultants var rezervēt jebkuru viesnīcu, kas iekļauta booking.com datu bāzē. Citas naktsmītnes nevar rezervēt, taču konsultants pēc pieprasījuma var lejupielādēt galamērķi.

Vai konsultants var izmantot manā OnStar kontā glabāto informāciju par kredītkarti?
Nē, informācija par kredītkarti jāiesniedz, pirms iespējams rezervēt naktsmītni.

Vai konsultants var arī atcelt manu rezervāciju?
Jā, konsultants var atcelt rezervāciju. Konsultants arī jūs informēs par jebkādu atcelšanas maksu.

Kā es saņemšu apstiprinājumu par savu rezervāciju vai atcelšanu?

Konsultants nosūtīs jums apstiprinājuma e-pastu no booking.com. Atcelšanas gadījumā jūs saņemsiet e-pastu arī no OnStar. Konsultants pēc pieprasījuma var nosūtīt jūsu viesnīcas adresi uz jūsu iegulto satelītnavigācijas sistēmu.

Atrast stāvvietu

Kādas stāvvietas pakalpojums piedāvā?
Pakalpojums piedāvā auto novietošanu daudzstāvu stāvvietās un, ja iespējams, uz ielas. Kopumā pakalpojums var sniegt informāciju par Parkopedia datu bāzē iekļauto stāvvietu pieejamību.

Vai konsultants var man rezervēt stāvvietu?
Nē, konsultants var tikai meklēt stāvvietas un sniegt informāciju par cenām, darba laiku un pieejamām brīvām vietām. Pēc pieprasījuma konsultants var nosūtīt adresi uz jūsu iegulto satelītnavigācijas sistēmu.

Ar ko atšķiras jaunais stāvvietas pakalpojums ar to, kas jau pieejams interesējošo vietu meklēšanā?

Jūsu konsultants izmantos jauno stāvvietu pakalpojumu Parkopedia. Šī datu bāze sniedz papildu informāciju, piemēram, cenas, darba laiku, īpašus noteikumus vai brīvas vietas, ja ir pieejamas.

Diagnostika

Es automašīna redzu brīdinājuma lampiņu. Vai OnStar var palīdzēt man saprast, ko tā nozīmē, un ieteikt, kā rīkoties tālāk?
Jā. Jūs varat jebkurā laikā nospiest pakalpojumu pogu, un OnStar konsultants veiks automašīnas galveno sistēmu diagnostiku pat braukšanas laikā.

Galamērķu lejupielāde

Mana Opel automašīna nav aprīkota ar oriģinālo navigācijas sistēmu. Vai es tik un tā varu izmantot OnStar galamērķu lejupielādes funkciju?
Nē. Galamērķu lejupielādes funkcijai ir nepieciešama rūpnīcā uzstādīta navigācijas sistēma un attiecīgie kartes dati.

Kā tā strādā?
Nospiediet pakalpojumu pogu un izvēlieties interesējošo vietu vai adresi. Konsultants nosūtīs adresi uz rūpnīcā uzstādīto navigācijas sistēmu. Kad konsultants beigs zvanu, adrese būs redzama navigācijas sistēmas ekrānā. Atlasiet adresi, un navigācijas sistēma parādīs ceļu.