Iepriekšējais
  • KONTAKTINFORMĀCIJA un Biežāk uzdotie jautājumi

     

    Biežāk uzdoto jautājumu sadaļā nav atrodama atbilde uz jums interesējošo jautājumu? Jums nepieciešama palīdzība vai papildus informācija? Nevilcinieties un sazinieties ar mums jau tūlīt ! Mūsu atbalsta komanda būs gatava jums palīdzēt jebkurā diennakts laikā.

     

     

    Piezvaniet mums

    Klientu apkalpošanas dienests 80005268 (angliski)

     

    Nosūtiet mums e-pasta vēstuli

     onstar.europe@onstar.com (angliski)

Tālāk

OPEL ONSTAR BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI

Biežāk uzdoto jautājumu sadaļas


Vispārīga informācija

Kad būs pieejamas automašīnas ar OnStar?

OnStar būs pieejams 2017. gada modeļos

Kurās automašīnās būs pieejams OnStar?

OnStar ir pieejams pasažieru automašīnās no Karl/Viva līdz Insignia

Kā es varu iegūt OnStar?

OnStar būs pieejams standartaprīkojumā Sport, Cosmo un OPC apdares versijā un papildaprīkojumā citās versijās. Lai noskaidrotu pieejamību konkrētiem modeļiem, lūdzam skatīt automašīnu konfiguratoru. Kad iegādāsieties jaunu Opel/Vauxhall automašīnu, jūsu izplatītājs izskaidros, kā iegūt OnStar, un pēc tam aktivizēs pakalpojumus tiešsaistē.

Kā es varu sākt izmantot OnStar?

Kad iegādājaties ar OnStar aprīkotu automašīnu, jums ir jāreģistrējas un jāaktivizē OnStar. Jūs saņemsit e-pastu no Opel – vienkārši noklikšķiniet uz saites, lai pabeigtu aktivizācijas procesu. Ja iegādājaties lietotu ar OnStar aprīkotu automašīnu, vienkārši nospiediet pakalpojumu pogu, lai runātu ar OnStar konsultantu, kas izveidos jums OnStar kontu. Ja jums ir kādi jautājumi, vienkārši nospiediet pakalpojumu pogu, lai runātu ar OnStar konsultantu.

Kā es varu piekļūt savam OnStar kontam?

Kad jūsu konts būs izveidots, jūs varēsit piekļūt savam On Star kontam caur myOpel/myVauxhall.

Vai visi pakalpojumi ir pieejami visās automašīnās?

Var būt atsevišķi pakalpojumi, kas nav pieejami atsevišķās automašīnās. Lai uzzinātu vairāk, lūdzam skatīt modeļu specifikāciju.

Vai es varu iegūt OnStar savā pašreizējā automašīnā?

OnStar ir pieejams tikai Opel jaunākajos modeļos, un to var pasūtīt lielākajai daļai 2017. gada modeļu. Esošās automašīnas ar OnStar aprīkot nav iespējams.

Vai es varu iegūt OnStar citu zīmolu automašīnās?

OnStar ir unikāls pakalpojums, kas pieejams tikai Opel/Vauxhall automašīnām.

Kā es varu atteikties no pakalpojumiem?

Jūs varat atteikties no OnStar pakalpojumu saņemšanas jebkurā laikā, taču mēs ceram, ka jūs to nedarīsiet. Jūs varat piekļūt savam OnStar kontam tiešsaistē un atteikties no pakalpojumiem tur vai arī nospiest OnStar pakalpojumu pogu automašīnā un runāt ar konsultantu, kas var jums palīdzēt.

Vai OnStar darbosies, kad es būšu ārzemēs?

Jā, OnStar pakalpojumi ir pieejami visā Eiropā. Lūdzam skatīt valstu sarakstus sadaļā "Iegūt OnStar", kurā var redzēt, kuri pakalpojumi pieejami kurās valstīs.

Vai mans apdrošinātājs saņems informāciju?

Nē, jūsu apdrošinātājam netiks sniegta nekāda informācija. Jūsu dati netiks nodoti nevienai trešajai personai, ja jūs to neprasīsiet.

Kādās valodās runās OnStar konsultanti?

OnStar konsultanti runās 20 valodās: angļu, franču, vācu, spāņu, itāļu, nīderlandiešu, poļu, portugāļu, bulgāru, čehu, dāņu, somu, grieķu, ungāru, norvēģu, rumāņu, krievu, slovāku, slovēņu un zviedru. Lai saņemtu OnStar pakalpojumus latviešu valodā, jūs tiksiet savienots ar angļu vai krievu valodā runājošu OnStar konsultantu, kurš pēc tam jūs savienos ar Latviski runājošu konsultantu.

Kā es varu izvēlēties valodu?

Jūsu OnStar tiks iestatīts valodā, kuru būsiet izvēlējies, tam reģistrējoties. Jūs jebkurā laikā varat nomainīt sava konta valodu sadaļā "Mans profils".
Jūs jebkurā laikā varat nomainīt valodu savā informācijas un izklaides sistēmā, kas nomainīs valodu, kādā ar jums sazinās OnStar konsultants (pieejamās valodas norādītas iepriekš). Ja tiks izvēlēta kāda cita valoda,jūs tiksiet savienots ar angļu vai krievu valodā runājošu OnStar konsultantu, kurš pēc tam jūs savienos ar Latviski runājošu konsultantu.

Vai es varu izmēģināt OnStar bez maksas?

Jā, katrai jaunajai ar OnStar aprīkotajai automašīnai būs 12 mēnešu OnStar pakalpojumu izmēģinājuma periods.

Vai, atrodoties citā valstī, par OnStar tiks iekasēta papildu maksa, zvanot OnStar konsultantam?

Kad būsiet automašīnā, par zvanīšanu konsultantam caur OnStar sistēmu papildu maksa netiks iekasēta.

Kad sāksies mans 12 mēnešu OnStar izmēģinājuma periods?

Jūsu 12 mēnešu izmēģinājuma periods sāksies automašīnas reģistrācijas dienā, tāpat kā jaunās automašīnas garantija.


Cenas

Vai man ir jāmaksā par OnStar pakalpojumiem?

Kad iegādāsieties automašīnu ar OnStar, jums būs jāreģistrējas OnStar pakalpojumiem un pēc tam jāaktivizē 12 mēnešu izmēģinājuma periods. Pēc izmēģinājuma perioda jums būs jāabonē OnStar. Lai uzzinātu vairāk, lūdzam skatīt sadaļu "Pēc izmēģinājuma perioda" .

Vai es varu izmēģināt OnStar bez maksas?

Jā, katrai jaunajai ar OnStar aprīkotajai automašīnai būs 12 mēnešu OnStar pakalpojumu izmēģinājuma periods.

Kad sāksies mans 12 mēnešu OnStar izmēģinājuma periods?

Jūsu 12 mēnešu izmēģinājuma periods sāksies automašīnas reģistrācijas dienā, tāpat kā jaunās automašīnas garantija.

Cik OnStar maksās pēc pirmajiem 12 mēnešiem?

Pēc viena gada izmēģinājuma perioda OnStar pakalpojumu abonements (kas neietver Wi-Fi datu plānu) maksās 99€ gadā. Šī ir plānotā cena, kas var mainīties.”

Cik maksā zvans OnStar no automašīnas?

Jūs varat sazināties ar OnStar tik bieži, cik vien vēlaties. Par veiktajiem zvaniem netiek piemērota papildu samaksa.

Vai, atrodoties citā valstī, par OnStar tiks iekasēta papildu maksa, zvanot OnStar konsultantam?

Kad būsiet automašīnā, par zvanīšanu konsultantam caur OnStar sistēmu papildu maksa netiks iekasēta.


Ārkārtas situācija

Kas notiek, ja es nospiežu sarkano SOS pogu nejauši?

Dažreiz tā notiek, tas nekas. Kad jūs savienos ar konsultantu, mēs vienkārši pārliecināsimies, vai nevaram palīdzēt kā citādi.

Kas notiek tad, ja avārija notiek vietā, kurā ir vājš mobilā tīkla pārklājums vai tā nav vispār?

Palielinātā jumta antena, kas iekļauta OnStar komplektācijā, nodrošina spēcīgāku signālu nekā jūsu mobilais tālrunis pat tad, ja esat vietā ar sliktu tīkla pārklājumu. Taču vietās, kur tīkla pārklājuma nav, OnStar pakalpojumi var nebūt pieejami.

Vai es caur OnStar varu izmantot savu pakalpojumu sniedzēju uz ceļa?

Ar OnStar mēs sniedzam klientiem piekļuvi augstākās klases pakalpojumiem ar Opel palīdzību uz ceļa. Mēs varam sniegt tiem automašīnas detaļas un noteiktās situācijās arī atrašanās vietu. Citiem šādu pakalpojumu sniedzējiem mēs šobrīd nevaram piedāvāt šādus pakalpojumus.

Kā darbojas Opel palīdzība uz ceļa?

Palīdzību uz ceļa nodrošina OnStar.
Ja jūsu automašīna atbildīs Opel palīdzība uz ceļa garantijai un noteikumiem, OnStar bez maksas nosūtīs uz jūsu atrašanās vietu profesionālu remontstrādnieku komandu. Ja automašīnai nav Opel palīdzība uz ceļa garantija, pakalpojumu sniedzējs var pieprasīt samaksu par sniegtajiem pakalpojumiem.

Kādās ārkārtas situācijas OnStar var man palīdzēt?

OnStar var palīdzēt dažādās ārkārtas situācijās ar automašīnu. Tas var būt negadījums, medicīniska arkārtas situācija, bet varbūt vienkārši redzat avāriju uz ceļa un vēlaties ziņot avārijas dienestiem. Vienkārši nospiediet sarkano SOS pogu, un mēs palīdzēsim.

Vai OnStar ir pieejams tikai ārkārtas situācijās?

Nē, OnStar piedāvā dažādas funkcijas, kas var palīdzēt ārkārtas situācijā. Jūs varat sazināties ar OnStar, izmantojot zilo pakalpojumu pogu automašīnā vai myOpel/MyVauxhall lietotni. Ja jums nepieciešama jaunā restorāna adrese, vēlaties noskaidrot, ko nozīmē brīdinājuma lampiņa automašīnā, vai esat aizmirsis aizslēgt automašīnu, mēs varam jums palīdzēt 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 365 dienas gadā.

Vai OnStar darbosies vienmēr?

OnStar pakalpojumi darbojas, izmantojot bezvadu sakaru tīklus un satelīta pozicionēšanas sistēmas. Palielinātā jumta antena, kas iekļauta OnStar komplektācijā, rada spēcīgāku signālu nekā jūsu mobilais tālrunis, kas nodrošina labāku OnStar savienojamību ar jums un jūsu automašīnu pat tad, ja esat vietā ar sliktu tīkla pārklājumu, tomēr ir nomaļas vietas, kurās OnStar pakalpojumiem var nebūt signāla, tādēļ tie var nebūt pieejami.


Lietotne

Kādām mobilajām ierīcēm ir pieejama myOpel/MyVauxhall lietotne?

myOpel lietotne ir pieejama mobilajām ierīcēm ar Android un iOS operētājsistēmu.

Kā es varu lejupielādēt un ieinstalēt myOpel/MyVauxhall lietotni?

myOpel/MyVauxhall lietotni var lejupielādēt Google Play veikalā un Apple AppStore veikalā.
Lietotne būs pieejama vasaras beigās.


Palīdzība automašīnas zādzības gadījumā

Kam ir ļauts aktivizēt aizdedzes bloku?

Kad ir ziņots par automašīnas zādzību, OnStar konsultants var aktivizēt aizdedzes bloku.


Diagnostika

Es automašīna redzu brīdinājuma lampiņu. Vai OnStar var palīdzēt man saprast, ko tā nozīmē, un ieteikt, kā rīkoties tālāk?

Jā. Jūs varat jebkurā laikā nospiest pakalpojumu pogu, un OnStar konsultants veiks automašīnas galveno sistēmu diagnostiku pat braukšanas laikā.


Galamērķu lejupielāde

Mana Opel automašīna nav aprīkota ar oriģinālo navigācijas sistēmu. Vai es tik un tā varu izmantot OnStar galamērķu lejupielādes funkciju?

Nē. Galamērķu lejupielādes funkcijai ir nepieciešama rūpnīcā uzstādīta navigācijas sistēma un attiecīgie kartes dati.

Kā tā strādā?

Nospiediet pakalpojumu pogu un izvēlieties interesējošo vietu vai adresi. Konsultants nosūtīs adresi uz rūpnīcā uzstādīto navigācijas sistēmu. Kad konsultants beigs zvanu, adrese būs redzama navigācijas sistēmas ekrānā. Atlasiet adresi, un navigācijas sistēma parādīs ceļu.


Drošība un datu privātums

Kādi (personas) dati un kādos nolūkos tiek nodoti OnStar?

OnStar ievāc personas datus tikai tādēļ, lai identificētu jūs vai sniegtu abonētos pakalpojumus.

Vai es varu neļaut OnStar izmantot manus datus?

OnStar bez jūsu piekrišanas nenodos datus trešajām personām.

Kādēļ OnStar mani izseko un zina, kur es atrodos?  

OnStar jūs neizseko. Jūs kontrolējat to, kad OnStar izmanto jūsu atrašanās vietu. Privātuma poga ļauj noslēpt jūsu atrašanās vietu jebkurā laikā. Ja pārdomājat, jūs atkal varat nospiest privātuma pogu, lai atklātu OnStar savu atrašanās vietu. Tas tiks pārkāpts tikai ārkārtas situācijās, lai pasargātu jūsu dzīvību.

Kādi dati tiek ievākti?

OnStar ievāc tikai tos datus, kuros jūs dalāties ar mums, lai mēs varētu sniegt jums abonētos OnStar pakalpojumus. Klienta dati – piemēram, vārds, adrese, e-pasts, drošības informācija, piemēram PIN, kontakti ārkārtas situācijās (ja vēlaties sazināties ar tuvākajiem, ja notikusi nelaime)
Automašīnas dati – odometra rādījums, nobraukums, riepu spiediens, eļļas nolietojums, degvielas līmenis, diagnostika
Automašīnas atrašanās vieta – lai nodrošinātu galamērķu lejupielādi, palīdzību automašīnas zādzības gadījumā un pakalpojumus avārijas situācijās.

Vai es varu izvēlēties, kādi dati tiek ievākti?

Jā, protams. Kad reģistrēsities, mēs lūgsim jūs sniegt pamatinformāciju par sevi, lai mēs varētu likumīgi sniegt OnStar pakalpojumus. Papildus tam reģistrācijas laikā vai vēlāk jūs varēsit sniegt citu informāciju, piemēram, kontaktinformāciju ārkārtas situācijās.

Kā es varu zināt, kādus datus ievāc OnStar?

Kad reģistrēsities OnStar, mēs sniegsim detalizētu informāciju par to, kādi dati tiek ievākti un kādos nolūkos tos izmanto.

Kā šie dati tiks izmantoti?

OnStar ievāktie dati tiks izmantoti tikai tam, lai sniegtu jums abonētos pakalpojumus. Mēs nekādā gadījumā nenodosim datus trešajām personām bez jūsu piekrišanas.

Vai dati tiek pārsūtīti uz citām valstīm?

Visi OnStar pakalpojumu dati tiek glabāti serveros Vācijā un arī paliks Eiropā. Dažus jūsu vispārīgos datus var nākties pārsūtīt caur serveriem ASV, piemēram, rēķinu un maksājumu apstrādes nolūkos. Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzam skatīt mūsu privātuma paziņojumu.


Pēc izmēģinājuma perioda

Kā es varu iegādāties pakalpojumus un datu pakas pēc bezmaksas izmēģinājuma perioda?

Lai uzzinātu vairāk, apskatiet sadaļu "Pēc izmēģinājuma perioda" .