ATJAUNINIET SAVU BLUEINJECTION TEHNOLOĢIJU TAGAD. TAS IR BEZ MAKSAS!

Jums pieder Opel automašīna ar BlueInjection tehnoloģiju. Mēs vēlamies padarīt jūsu automašīnu tīrāku un nekaitīgāku videi un tādējādi optimizēt dzinēju kontroli attiecīgajiem Opel modeļiem ar BlueInjection tehnoloģiju. Tas ievērojami samazinās NOx izmešu daudzumu reālos braukšanas apstākļos, ņemot vērā gaidāmos izmešu standartus, kas stāsies spēkā 2017. gada septembrī.

Rīkojoties tagad, jūsu automašīnas iegūs Opel progresīvāko tehnoloģiju, kas ir tendēta uz izmešu standartu izpildi nākotnē.

Mēs optimizējam dzinēja programmatūru. Jūsu ieguvumi:

 

Nekādu izmaksu

 

Atjaunināšana aizņem mazāk par 1 stundu

 

Neietekmē degvielas patēriņu un veiktspēju

Izvēlēties Opel dīleri

Ievadiet jebkuru no laukiem zemāk:

KLIENTU APKALPOŠANAS DIENESTS

0800 627 1016

Vai jūsu automašīnai ir nepieciešams AdBlue atjauninājums? Piezvaniet mums!

KAS IR OPEL BLUEINJECTION TEHNOLOĢIJA?

BlueInjection ir progresīva SCR dīzeļdzinēja tehnoloģija no Opel, kas izmanto AdBlue®*, lai samazinātu slāpekļa oksīdu daudzumu un palīdzētu radīt tīrākus izmešus.

**AdBlue® ir reģistrēta Verband der Automobilindustrie e.V. prečzīme.

Iepriekšējais
  • KAD TAS JĀUZPILDA?

    Automašīnām, kas aprīkotas ar BlueInjection sistēmu, regulāri nepieciešama AdBlue® uzpilde – arī ieteikto servisa apmeklējumu starplaikos. Bet neuztraucieties – indikators mērinstrumentu panelī informēs, kad šķidruma līmenis būs zems.

  • KĀ UZPILDĪT ADBLUE®?

    Uzpildiet to pats, pateicoties plašajam pudeļu klāstam. Vai arī vienkārši dodieties pie vietējā Opel izplatītāja, kas to uzpildīs.

Tālāk
Iepriekšējais
  • KAD TAS JĀUZPILDA?

  • KĀ UZPILDĪT?

Tālāk

BlueInjection tehnoloģija

Noskatīties video

BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI PAR BLUEINJECTION UN ADBLUE®.

Kas ir AdBlue®?

AdBlue® (saukts arī par dīzeļdzinēja izplūdes šķidrumu) ir tīrs, nekaitīgs, bezkrāsains šķidrums bez smaržas, kura sastāvā ir 32,5% karbamīda un 67,5% ūdens.
Tā kā tas galvenokārt sastāv no ūdens, tā sasalšanas temperatūra ir -11°C (32,5% koncentrācija ir zemākais sasalšanas punkts karbamīda šķīdumam ūdenī). Lai automašīna varētu darboties jebkādos apstākļos, AdBlue® tvertnes ir aprīkotas ar sildītāju, kas atkausē pietiekami daudz šķidruma, lai samazinātu izmešus.

Kas ir SCR tehnoloģija?

SCR ir selektīvā katalītiskā redukcija – tehnoloģija, ko izmato, lai samazinātu slāpekļa oksīdu (NOx) daudzumu dīzeļdzinēju izplūdes gāzēs. Tās pamatā ir AdBlue® (saukts arī par dīzeļdzinēju izplūdes šķidrumu), 32,5% karbamīda šķīdums ūdenī, kas tiek iesmidzināts izplūdes caurulē. AdBlue® sastāvā esošais karbamīds izplūdes gāzes temperatūrā atbrīvo amonjaku (NH₃), un šis amonjaks katalītiskajā neitralizatorā reaģē ar slāpekļa oksīdiem (NO un NO₂), veidojot nekaitīgu slāpekli (N₂) un ūdens (H₂O) tvaiku.

Vai SCR tehnoloģijai ir alternatīvas?

SCR tehnoloģija ir jaunākā progresīvā tehnoloģija, kas ir tendēta uz izmešu prasībām nākotnē. Tas ir iemesls, kādēļ Opel nolēma ieviest BlueInjection (Opel SCR tehnoloģija) visā dīzeļdzinēju autoparkā no 2018. gada.

Kas notiks, ja es neuzpildīšu šķidrumu?

Ja AdBlue® tvertne būs tukša, automašīnu pēc aizdedzes izslēgšanas nevarēs iedarbināt. Tā nav tehniska problēma, bet gan juridiska sistēmas prasība. Ja notiks šāda situācija, sistēmai būs nepieciešama pilna uzpilde, pirms automašīnu varēs iedarbināt.

Kam man jāpievērš uzmanība, iegādājoties AdBlue®?
  • Pirmkārt, jums jāpievērš uzmanība AdBlue® prečzīmei un standartiem ISO 22241-1 un DIN 70070.
  • Mēs arī iesakām izmantot tikai tādas pudeles vai bundžas, kurām ir slēgta saskarne ar uzpildes uzgali (parasti ar skrūvējamu adapteri). Tādā veidā jūs samazināt izliešanas risku.
  • Visbeidzot, tā kā AdBlue® ir ierobežots derīguma termiņš, pirms uzpildes pārbaudiet tā derīguma termiņu.
Tā kā AdBlue® jau tiek izmantots komerciālajiem transportlīdzekļiem, vai AdBlue® var uzpildīt kravas transportlīdzekļu uzpildes stacijās?

Mēs neiesakām veikt uzpildi ar AdBlue® sūkņiem degvielas uzpildes stacijās komerciālajiem transportlīdzekļiem (kravas transportlīdzekļiem un autobusiem), jo to plūsmas ātrums pasažieru automašīnām ir par lielu. Truklāt lielākā daļa sprauslu ir jāatver ar magnēta ieliktni transportlīdzekļa galviņā, kas nav nevienā Opel pasažieru automašīnā.

Labā ziņa ir tāda, ka Eiropā pieaug tādu degvielas uzpildes staciju skaits, kuras piedāvā mazākas plūsmas AdBlue® sūkņus pasažieru automašīnām. Uzpilde ar šādu sūkni ir tikpat vienkārša kā dīzeļdegvielas uzpilde.

Ko darīt, ja es uzleju AdBlue® uz automašīnas/apģērba?

Piemēram, ja AdBlue® nonāk saskarē ar automašīnas virsbūves krāsu, notīriet to un nepieciešamības gadījumā noskalojiet attiecīgo vietu ar ūdeni.
Ja uzlejat AdBlue® uz apģērba un/vai rokām, vienkārši kārtīgi noskalojiet to ar tīru ūdeni.

Vai ir iespēja iegūt lielāku AdBlue® tvertni?

Opel transportlīdzekļiem šādas iespējas nav. Katram transportlīdzeklim ir tikai viens tvertnes izmērs, kas ir paredzēts optimālai darbībai un atbilst svara ierobežojumiem.

Kas ražo AdBlue®?

AdBlue® ir reģistrēta VDA prečzīme, attiecībā uz kuras izmantošanu General Motors (Opel mātesuzņēmums) ir starptautiska licence visiem zīmoliem. To ražo ķīmiskās rūpniecības uzņēmumi, un nosaukumu "AdBlue®" var izmantot tikai licencēti ražotāji un izplatītāji.

Pasažieru automašīnām

Komerciālajiem transportlīdzekļiem

Close

Katra AdBlue® tvertne ir aprīkota ar sensoriem, kas aktivizē vairākus paziņojumus, kad šķidruma līmenis ir zems.

Ir trīs intervāli:

  • kad atlikušais nobraucamais attālums ir 2400 km (vai mazāks – atkarībā no degvielas patēriņa), borta datorā uz īsu brīdi iedegas brīdinājuma lampiņa;
  • kad atlikušais nobraucamais attālums ir mazāk par 1750 km, parādās brīdinājums, kas tiek atkārtots katru reizi, kad tiek ieslēgta aizdedze;
  • kad atlikušais nobraucamais attālums ir 900 km, brīdinājums mirgo tik ilgi, līdz šķidrums tiek uzpildīts.


Uzmanību! Ja AdBlue® tvertne būs tukša, tā būs pilnībā jāuzpilda, lai varētu iedarbināt automašīnu.

Close

  • Uzpildes atvere ir blakus dīzeļdegvielas uzpildes atverei (vai aiz aizmugurējā bampera atveres modelī Antara).
  • Uzpildes vāciņš ir krāsots, un to var atvērt ar roku.
  • Uzpildei var izmantot visas pasažieru automašīnām piemērotās pudeles un uzgaļus, kas pieejami daudzās uzpildes stacijās un veikalos. Varat arī izmantot vienu no AdBlue® uzpildes sūkņiem , kas pieejami atsevišķās degvielas uzpildes stacijās un ir īpaši piemēroti pasažieru automašīnām. Neizmantojiet kravas/komerciālajiem transportlīdzekļiem piemērotos AdBlue® sūkņus.
  • Uzpildiet to pats, pateicoties plašajam pudeļu klāstam. Vai arī vienkārši dodieties pie vietējā Opel izplatītāja, kas to uzpildīs.
  • Ja AdBlue® nonāk saskarē ar automašīnas virsbūves krāsu, notīriet to un nepieciešamības gadījumā noskalojiet attiecīgo vietu ar ūdeni.
Close

  • Inovatīvā SCR (selektīvās katalītiskās redukcijas) tehnoloģija: BlueInjection ir daļa no Opel izplūdes gāzu pēcapstrādes sistēmas.
  • BlueInjection tehnoloģija tieši iesmidzina AdBlue® izplūdes caurulē, aktivizējot ķīmisku reakciju, kuras rezultātā tiek samazināts kaitīgo slāpekļa oksīdu izmešu daudzums, pārvēršot tos slāpeklī un ūdens tvaikos, kas nekaitē videi.
  • AdBlue® ir tīrs, nekaitīgs, neuzliesmojošs šķidrums bez smaržas, kura sastāvā ir 32,5% karbamīda un 67,5% ūdens.
Close

Mēs esam parūpējušies par to, lai jūsu automašīnas vadība būtu tikpat efektīva degvielas patēriņa, veiktspējas un trokšņa līmeņa ziņā kā pirms atjauninājuma. Dzinēja vadības sistēmas atjaunināšanas rezultātā palielināsies vidējais AdBlue® patēriņš. Svarīgākie dati ir sniegti tālāk.

Kad ar tvertnē atlikušo AdBlue® šķidrumu būs iespējams nobraukt 900 km, tiks attēlots šāds nepārtraukts paziņojums:
Pēc 900 km tiks liegta dzinēja pārstartēšana.

Ja parādās šāds brīdinājums, lūdzu, uzpildiet vismaz 5 l AdBlue®.

Kad tvertne ir tukša, nav iespējams iedarbināt automašīnas dzinēju.

 

* Degvielas patēriņš var atšķirties, piemēram, atkarībā no jūsu braukšanas stila un automašīnas noslodzes.

** Tvertnei jābūt pilnīgi uzpildītai.


Degvielas patēriņš:

 

Insignia 2.0 CDTI


Degvielas patēriņš: pilsētā 5.8 - 5.5 l/100 km, ārpus pilsētas 4.0 - 3.6 l/100 km, kombinētajā ciklā 4.7 - 4.3 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kominētajā ciklā: 124 – 114 g/km.


Saskaņā ar regulu (EK) Nr. 715/2007 (piemērojamajā versijā).