Opel Astra sedans — dzinēji un pārnesumkārbas

Izmēģinājuma brauciens

Izmēģinājuma brauciens sniedz daudz vairāk informācijas nekā tūkstotis attēlu. Noklikšķiniet šeit, lai izbaudītu realitāti.

Piesakieties izmēģinājuma braucienam

Mazprasīgi dzinēji, kas nerada piesārņojumu.

Automašīnas Astra dzinēji1 pierāda, ka ir iespējams apvienot dinamisku braukšanu ar mazu degvielas patēriņu un zemu izmešu daudzumu. Mazāk patērējošie, videi saudzīgākie un lietošanā patīkamākie Opel Astra ECOTEC® jaunāko tehnoloģiju dzinēji nodrošina izcilu veiktspēju un ievērojami samazinātu degvielas patēriņu kompaktklases automašīnām.

Dzinēju klāsts

Opel Astra dzinēju klāstā ietilpst gan benzīna, gan dīzeļdzinēji ar jaudu no 73 kW (100 ZS) līdz 125 kW (170 ZS), tostarp LPG dzinējs ar 103 kW (140 ZS) jaudu.

 

Gan dīzeļdzinēja, gan benzīna dzinēja versijas ir pieejamas ar progresīvo, precīzo un viegli vadāmo 5 vai 6 pakāpju manuālo transmisiju, savukārt 6 pakāpju automātiskā transmisija ar ActiveSelect® ir pieejama ar 1,4 Turbo l ECOTEC® dzinēju ar 103 kW (140 ZS) jaudu un 1,6 l Turbo ECOTEC® dzinēju ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu un 125 kW (170 ZS) jaudu.


1,6 l Turbo ECOTEC® dzinējs ar tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēmu

Euro 6 standartam atbilstošajā 1,6 l Turbo ECOTEC® dzinējā ir apvienota tiešās iesmidzināšanas sistēma, dubulta vārstu pacēluma laika regulēšana un uzlabots turbokompresors, kas nodrošina vienmērīgu paātrinājumu jau pie maza dzinēja apgriezienu skaita un spēcīgu jaudu apvienojumā ar zemu trokšņa līmeni un degvielas patēriņu. Pateicoties 125 kW (170 ZS) jaudai, līdz pat 280 Nm griezes momentam ar virsspiediena funkciju un degvielas patēriņam kombinētajā ciklā vien 5,9 l/100 km, tas ir viens no efektīvākajiem benzīna dzinējiem savā klasē.


Opel Astra sedans - Euro 6 standartam atbilstošais 1,6 l CDTI dzinējs

1,6 l CDTI dīzeļdzinēji ar 81 kW (110 ZS) un 100 kW (136 ZS) jaudu ir vēl viens solis pretī Opel izstrādāto jauno dzinēju paaudzei. No tiem tiek sagaidīts jauns izsmalcinātības līmenis, un jūs atklāsiet, ka tas ir ne tikai sasniegts, bet pat pārsniegts.

 

To alumīnija konstrukcija atbilst visām jaunā Euro 6 standarta prasībām. Slāpekļa oksīdu (NOX) izmešu daudzuma samazinājumu izdevies sasniegt, pateicoties ekonomiskajai NOX tehnoloģijai LNT, kurai nav nepieciešama apkope vai papildu šķidruma tvertne.


Ievērojama jauno dzinēju īpašība ir neierasti klusā darbība, kas nerada vibrācijas. Tikpat iespaidīgs ir arī fakts, ka dzinējam nav turbokompresora darbības traucējumu, ko nodrošina līdz pat 320 Nm maksimālais griezes moments ar virsspiediena funkciju. 1,6 l CDTI dzinēju standartaprīkojumā ir iekļauta Start/Stop sistēma.


Enlarge

LPG ECOTEC® dzinējs

1,4 l LPG ECOTEC® dzinējs ļauj darbināt Opel Astra gan ar benzīnu, gan ar sašķidrināto naftas gāzi (LPG). Sašķidrinātā naftas gāze ir pieejama par ievērojami zemākām cenām un ļauj samazināt CO2 izmešu daudzumu par aptuveni 10%. Tā kā iespējams izmantot gan benzīna tvertni, gan papildu sašķidrinātās naftas gāzes tvertni, nobraucamais attālums ir gandrīz divreiz lielāks. 1,4 l LPG ECOTEC® dzinējs ir pieejams arī ar sagatavi sašķidrinātās naftas gāzes tvertnes uzstādīšanai pie jūsu Opel partnera.


Enlarge

ecoFLEX: taupa degvielu un samazina izmešus

ecoFLEX ir praktisks veids, kā kļūt zaļākam. 1,6 l CDTI ecoFLEX dzinēja jauda ir 81 kW (110 ZS), un iespaidīgo 300 Nm griezes momentu tas sasniedz pie 2000 dzinēja apgriezieniem minūtē. Bet tas ir īsts vides draugs. Start/Stop sistēma ar bremžu enerģijas rekuperācijas sistēmu un riepām ar zemu rites pretestību nodrošina īpaši zemu CO2 izmešu daudzumu  – tikai 97–105 g/km – un degvielas patēriņu 3,7–4,0 l/100 km.

Tādā veidā jūs varat parūpēties arī par savu naudas maku.


Enlarge

Start/Stop sistēma

Dzinēja Start/Stop sistēma optimizē degvielas ietaupījumu, īpaši pilsētas satiksmē. Dzinējs pārtrauc darboties, kad automašīna apstājas un pārnesumkārba ir neitrālajā pozīcijā, un nekavējoties atsāk darboties, tiklīdz atkal tiek nospiests sajūga pedālis. Šo sistēmu var aktivizēt un deaktivizēt, izmantojot pogu mērinstrumentu panelī. Kad šī sistēma ir aktivizēta un dzinējs ir izslēgts, dzinēja apgriezienu rādītājs pārvietojas pozīcijā AUTOSTOP, lai informētu par automātiskās iedarbināšanas gatavību. Start/Stop sistēma izmanto uzlabotu ģeneratoru, starteri un īpašu akumulatoru.


Kontrolējiet patēriņu

ECO braukšanas palīgs parāda, kad pārslēgties, lai nodrošinātu maksimālu ekonomiju, bet tas nav viss. Tas parāda, kurš aprīkojums patērē visvairāk enerģijas, un degvielas patēriņa vēsturi par pēdējiem 50 kilometriem. Tam ir paredzētas trīs apakšizvēlnes, kas tiek parādītas centrālajā displejā starp mērinstrumentiem.

 

Eco rādītājs un pārnesumu pārslēgšanas rādījums

Kreisais grafiks parāda pašreizējo ekonomijas līmeni. Maksimālā ekonomija ir sasniegta, kad deg visi vertikālie paneļi. Bultiņa norāda, kad pārslēgties uz augstāku pārnesumu, lai nodrošinātu maksimālu degvielas ekonomiju.

 

Papildu enerģijas patēriņš

Tiek parādīts šobrīd izmantoto elektrisko sistēmu radītais papildu patēriņš. Tiek parādīta arī vidējā ekonomija.

 

Degvielas patēriņa statistika

Braukšanas stila efektivitāte par pēdējiem 50 kilometriem tiek rādīta 5 km segmentos. Jo augstāks ir grafisko elementu līmenis, jo augstāks ir patēriņa līmenis, tādējādi jūs varat precīzi noteikt savas braukšanas efektivitāti.


1:

Degvielas patēriņš, l/100 km: pilsētā 3,9–9,9, ārpus pilsētas 3,5–5,8, kombinētajā ciklā 3,7–7,3; CO2 izmešu līmenis kombinētajā ciklā: 97–172 g/km.

 

1,4 l LPG dzinēja degvielas patēriņš, l/100 km: pilsētā 9,5-10,1 (7,3-7,8), ārpus pilsētas 5,8-6,3 (4,7-5,0), kombinētajā ciklā 7,2-7,7 (5,7-6,0); CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 117-125 (133-141) g/km. LPG režīms (benzīna režīms).

 

Saskaņā ar Regulu (EK) Nr. 715/2007 (attiecīgi piemērojamā redakcijā).