Jaunā Opel Cascada — braukšanas dinamika

Izmēģinājuma brauciens

Izmēģinājuma brauciens sniedz daudz vairāk informācijas nekā tūkstotis attēlu. Noklikšķiniet šeit, lai izbaudītu realitāti.

Piesakieties izmēģinājuma braucienam

Brauc tikpat lieliski, cik izskatās.

Satriecošo izskatu jūs pamanīsit uzreiz, bet tikai apvienojumā ar izcilu braukšanas dinamiku un dzinējiem1 tas padara jauno Opel Cascada par īstu uzvarētāju ilgtermiņā.

Nepārspēta izturība, izcila dinamika

Lielisks izskats ir pelnījis arī vislabāko braukšanas dinamiku. Attiecībā uz pierādīto izsmalcināto šasijas inženieriju, jauno Opel Cascada raksturo Opel HiPerStrut priekšējā un WattsLink aizmugurējā piekare. Tai ir arī ļoti augsta vērpes šasijas/korpusa izturība, lai maksimizētu šīs uzlabotās piekares izcilo potenciālu.

 

Šī vērpes izturība ir sasniegta, izmantojot krusteniskus apakšas stiprinājuma elementus un īpašus augstas izturības A veida statņus, kurus papildina augstas izturības cauruļveida tērauds. Kopā ar izcilu konstrukcijas izturību tā nodrošina precīzas stūrēšanas, vienmērīgas braukšanas un nepārspētas vadāmības pamatu.

 

Kopējā izturība kopā ar HiPerStrut priekšējo piekari arī ir būtisks fakts augsta brauciena komforta un zema trokšņa, vibrācijas un braukšanas cietības līmeņa nodrošināšanā. Vēl viens pluss ir tas, ka tā ļauj jaunajai Opel Cascada braukt ar 20 collu riteņiem, neveicot modifikācijas. Aizmugurē WattsLink nodrošina optimāli precīzu sekošanu. Pievienojiet tam visam Opel FlexRide® un 3 atsevišķus piekares iestatījumus un jūs iegūsit izvēli, kā braukt — jebkurā vietā un jebkurā laikā.


Enlarge

Vienmērīga jauda, bezgalīgs griezes moments

Jaunās Opel Cascada nemainīgi modernais izskats ir pelnījis arī izcilu un izkoptu veiktspēju. Dzinēju klāsta spožākā zvaigzne ir pavisam jaunais 1.6 SIDI Turbo ECOTEC® dzinējs, kas ir pirmais no pilnīgi jaunās nākotnes Opel dzinēju saimes. Šeit ir apvienots uzlabots dizains, metalurģija un tehnoloģija, kas ietver divas pretējos virzienos rotējošas, harmoniskas balansa asis, lai nodrošinātu izcili vienmērīgu 125 kW (170 ZS) jaudu ar nepārspētu ekonomiju un līdz pat 280 Nm, šķietami bezgalīgu griezes momentu.

 

Šī jaunā dzinēja izstrādē Opel inženieri izmantoja jaunas liešanas tehnikas, kas pieļauj līdz pat 135  bāru lielu iekšējo spiedienu. Tas nodrošina izcilus kompresijas standartus, kas rada ievērojamu efektivitāti. Apvienojumā ar uzlaboto tiešās iesmidzināšanas sistēmu, ātrās reakcijas turbo tehnoloģiju un mūsdienīgo dzinēja vadību tiek iegūts dzinējs, kas nosaka jaunus standartus vienmērīgi ātras veiktspējas nodrošināšanā.

 

Augstas veiktspējas dīzeļdzinēju cienītājiem ir pieejams arī izcilais 2.0 BiTurbo CDTI. Šeit izsmalcinātā dubultā turbo tehnoloģija un uzlabotā kopējās maģistrāles tehnoloģija ar līdz pat 8 iesmidzināšanas reizēm vienā ciklā un līdz pat 2000 bāriem palīdz nodrošināt iespaidīgu 400 Nm griezes momentu kopā ar 143 kW (195 ZS) jaudu.


Enlarge

Plašs dzinēju klāsts

Jaunajai Opel Cascada piemēroto dzinēju izvēle ietver gan benzīna, gan dīzeļdzinējus. Piemēram, uzlabotais samazinātas jaudas 1.4 Turbo ECOTEC® dzinējs ar 88 kW (120 ZS) jaudu un 200 Nm griezes momentu nodrošina izcilu veiktspēju. Ir pieejams arī 1.4 Turbo ECOTEC® dzinējs, kas nodrošina ļoti iespaidīgu 103 kW (140 ZS) jaudu un līdz pat 220 Nm griezes momentu ar īslaicīgu turbopūtes spiediena palielinājumu. Varat arī izvēlēties 2.0 CDTI ECOTEC® dīzeļdzinēju ar vienmērīgu 121 kW (165 ZS) jaudu un 350 Nm griezes momentu.

 

Jaunā 6 pakāpju automātiskā pārnesumkārba ir ļoti ātri reaģējoša. Salīdzinājumā ar tās priekšgājējām, tai ir mazāk kustīgo detaļu, kas samazina sarežģītību un palielina efektivitāti. Rezultātā tiek iegūta pārnesumkārba, kas ne tikai piedāvā braukšanas baudījumu, ko sniedz manuālā pārnesumkārba, bet arī inteliģenti pielāgo individuālos braukšanas stilus, nodrošinot daudz ērtāku pārnesumu pārslēgšanu jebkuros apstākļos.

 

Visas jaunajai Opel Cascada pieejamās dzinēju un pārnesumkārbu iespējas ir rūpīgi izvēlētas, lai atbilstu tās spējām un stilam, vienlaikus nodrošinot optimālu ekonomiju. Turklāt Start/Stop sistēma un ecoFLEX Drive Assist funkcija visā automašīnu klāstā nodrošina optimālu draudzīgumu videi.


1:

Degvielas patēriņš pilsētā 9,3–6,3; ārpus pilsētas 5,9–4,6; vidējais 7,2–5,2 l/100 km.

Vidējais CO2 izmešu līmenis: 168–138 g/km.

 

Saskaņā ar Regulu (EK) Nr. 715/2007 (attiecīgi piemērojamā redakcijā).