Opel Vivaro - Engines & Transmissions

Testa brauciens

Testa braucienā uzzināsiet vairāk nekā no tūkstoš attēliem. Spied šeit, lai izbaudītu Opel Vivaro dzīvē.

Pieteikties testa braucienam

Svaigs gaiss un mazas izmaksas.

Opel Vivaro ir pieejami 1,6 l CDTI Turbo un BiTurbo dzinēji1 ar mazāku darba tilpumu, kas nodrošina lielāku jaudu un mazāku degvielas patēriņu. Rezultāts ir neticami zemi degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma rādītāji.

Enlarge

Efektīvi dzinēji

Jūsu izvēlei ir pieejami trīs progresīvi Euro 6 dzinēji, kas aprīkoti ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu un Start/Stop sistēmu.

1,6 litru CDTI turbodzinējs ar 70 kW (95 ZS) jaudu un 1,6 litru CDTI BiTurbo dzinējs ar 92 kW (125 ZS) vai 107 kW (145 ZS) jaudu ir aprīkots ar jaunāko ecoFLEX tehnoloģiju. Standartaprīkojumā iekļautā Start/Stop sistēma, reģeneratīvā bremzēšanas sistēma, daļiņu filtrs, kam nav nepieciešama apkope, un zema iekšējā berze samazina ekspluatācijas izmaksas un izmešu daudzumu, savukārt jaunākās paaudzes common rail tehnoloģija un turbokompresors garantē priekšzīmīgu veiktspēju.


Enlarge

BiTurbo tehnoloģija

Tehnoloģiski progresīvie Opel Vivaro BiTurbo dzinēji apvieno neliela turbokompresora priekšrocības (ātra reakcija lielai jaudai un augstam griezes momentam pie zema dzinēja apgriezienu skaita) ar liela turbokompresora labajām īpašībām (liela jauda un augsts griezes moments) pie augstiem apgriezieniem. Dubults starpdzesētājs nodrošina tīru un efektīvu degvielas sadegšanu. Rezultātā tiek iegūts augsts griezes moments jau pie zema dzinēja apgriezienu skaita un liela jauda pie lielas dzinēja slodzes apvienojumā ar nepārspējamu degvielas ekonomiju.


Enlarge

Citas līdzekļus taupošas sistēmas

Papildus standartaprīkojumā pieejamajai Start/Stop sistēmai enerģiju taupa arī ieslēdzams un izslēdzams ūdens sūknis, kas darbojas tikai tad, kad tas ir nepieciešams, kā arī eļļas sūknis ar maināmu darba tilpumu, kas precīzi nodrošina nepieciešamo smērvielas daudzumu.

 

Bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma samazina degvielas patēriņu un izmešu daudzumu, lādējot akumulatoru, kad bremzēšanas un ātruma samazināšanas laikā ir pieejama lieka enerģija.

 

Sadales vārpstas piedziņas ķēde un dīzeļdegvielas daļiņu filtrs palīdz samazināt apkopes izmaksas un saīsināt dīkstāves periodus, pagarinot apkopes intervālus līdz 2 gadiem/40,000 km nobraukumam.


Enlarge

ecoDrive režīms

ecoDrive režīmu iespējams ieslēgt un izslēgt jebkurā laikā. To aktivizē ar īpašu pogu un deaktivizē, līdz galam izspiežot akseleratora pedāli vai vienkārši izslēdzot.

 

ecoDrive režīmā:

  • tiek samazināts dzinēja griezes moments un jauda,
  • izmainās akseleratora jutība,
  • tiek samazināts gaisa kondicionēšanas sistēmas un apsildes sistēmas enerģijas patēriņš.

ecoDrive režīmā autovadītājam tiek precīzi parādīts pārnesums, kas jāpārslēdz, lai ietaupītu visvairāk degvielas, attiecīgajā brīdī iedegoties gaismas signālam. Ja automašīna ir aprīkota ar navigācijas sistēmu, tiek attēlota arī informācija un norādījumi par ekonomisku braukšanu, ņemot vērā sistēmas darbību.


1:

Vivaro Combi:

 

Degvielas patēriņš pilsētā 6,4-7,0, ārpus pilsētas 5,1-5,6, kombinētajā ciklā 5,6-6,1 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā 145-159 g/km.

 

Saskaņā ar Regulu (EK) Nr. 715/2007 un Regulu (EK) Nr. 692/2008 (spēkā esošajā redakcijā).