Opel Vivaro – izmaksas un izmeši

Testa brauciens

Testa braucienā uzzināsiet vairāk nekā no tūkstoš attēliem. Spied šeit, lai izbaudītu Opel Vivaro dzīvē.

Pieteikties testa braucienam

Svaigs gaiss un mazas izmaksas.

Opel Vivaro ir pieejami 1,6 l CDTI Turbo un BiTurbo dzinēji1 ar mazāku darba tilpumu, kas nodrošina lielāku jaudu un mazāku degvielas patēriņu. Rezultāts ir neticami zemi degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma rādītāji.

Enlarge

Lielāka jauda, mazāks degvielas patēriņš

Opel Vivaro piedāvā virkni dzinēju ar smagiem darba apstākļiem piemērotu griezes momentu, ekonomisku degvielas patēriņu un zemu izmešu līmeni. Trīs dzinēji ir aprīkoti ar Start/Stop sistēmu: 1,6 l CDTI turbodzinējs ar 70 kW (95 ZS) jaudu un 1,6 l CDTI BiTurbo dzinējs ar 92 kW (125 ZS) un 107 kW (145 ZS) jaudu. Divi dzinēji – ar 70 kW (95 ZS) un 88 kW (120 ZS) jaudu – ir pieejami bez Start/Stop sistēmas.


Enlarge

BiTurbo tehnoloģija

Tehnoloģiski progresīvie Opel Vivaro BiTurbo dzinēji apvieno neliela turbokompresora priekšrocības (ātra reakcija lielai jaudai un augstam griezes momentam pie zema dzinēja apgriezienu skaita) ar liela turbokompresora labajām īpašībām (liela jauda un augsts griezes moments) pie augstiem apgriezieniem. Dubults starpdzesētājs nodrošina tīru un efektīvu degvielas sadegšanu. Rezultātā tiek iegūts augsts griezes moments jau pie zema dzinēja apgriezienu skaita un liela jauda pie lielas dzinēja slodzes apvienojumā ar nepārspējamu degvielas ekonomiju.




Enlarge

Vivaro ecoFLEX

Par autovadītāja attieksmi pret vidi un efektivitāti lielā mērā liecina ecoFLEX emblēma. Kad Opel Vivaro apstājas, īpaši ekonomiskais 1,6 l CDTI ecoFLEX ar 66 kW (90 ZS) jaudu un standartaprīkojumā iekļauto Start/Stop sistēmu samazina degvielas patēriņu līdz nullei, tādējādi lieki neizšķiežot degvielu un samazinot ietekmi uz vidi. Tas ir aprīkots ar virkni enerģiju taupošu tehnoloģiju, piemēram, reģeneratīvo bremzēšanas sistēmu, dīzeļdegvielas daļiņu filtru, progresīvu degvielas iesmidzināšanas sistēmu un maināmas ģeometrijas turbokompresoru. Lai arī kādas būtu jūsu prasības attiecībā uz komerciālo transportlīdzekli, ecoFLEX ir viens solis tuvāk tīrākai un efektīvākai uzņēmējdarbībai.


Enlarge

Citas līdzekļus taupošas sistēmas

Papildus papildaprīkojumā pieejamajai Start/Stop sistēmai enerģiju taupa arī ieslēdzams un izslēdzams ūdens sūknis, kas darbojas tikai tad, kad tas ir nepieciešams, kā arī eļļas sūknis ar maināmu darba tilpumu.

 

Bremžu enerģijas rekuperācijas sistēma samazina degvielas patēriņu un izmešu daudzumu, lādējot akumulatoru, kad bremzēšanas un ātruma samazināšanas laikā ir pieejama lieka enerģija.

 

Sadales vārpstas piedziņas ķēde un dīzeļdegvielas daļiņu filtrs palīdz samazināt apkopes izmaksas un saīsināt dīkstāves periodus, pagarinot apkopes intervālus līdz 2 gadiem/40 000 km nobraukumam.


Enlarge

ecoDrive režīms

ecoDrive režīmu iespējams ieslēgt un izslēgt jebkurā laikā. To aktivizē ar īpašu pogu un deaktivizē, līdz galam izspiežot akseleratora pedāli vai vienkārši izslēdzot.

 

ecoDrive režīmā:

  • tiek samazināts dzinēja griezes moments un jauda,
  • izmainās akseleratora jutība,
  • tiek samazināts gaisa kondicionēšanas sistēmas un apsildes sistēmas enerģijas patēriņš.

ecoDrive režīmā autovadītājam tiek precīzi parādīts pārnesums, kas jāpārslēdz, lai ietaupītu visvairāk degvielas, attiecīgajā brīdī iedegoties gaismas signālam. Ja automašīna ir aprīkota ar navigācijas sistēmu, tiek attēlota arī informācija un norādījumi par ekonomisku braukšanu, ņemot vērā sistēmas darbību.


1:

Vivaro kravas furgons:

Degvielas patēriņš, l/100 km: pilsētā 6,6-8,7, ārpus pilsētas 5,5-6,7, kombinētajā ciklā 5,9-7,4; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 109-177 g/km.

 

Vivaro dubultās kabīnes furgons

Degvielas patēriņš, l/100 km: pilsētā 6,6-7,9, ārpus pilsētas 5,5-6,0, kombinētajā ciklā 5,9-6,6; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā:155-174 g/km.

 

Vivaro platforma ar kabīni:

Degvielas patēriņš pilsētā 7,2-8, ārpus pilsētas 6,9-7,1, kombinētajā ciklā 7,0-7,4 l/100 km; CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā 185-195 g/km.

 

Saskaņā ar Regulu (EK) Nr. 715/2007 un Regulu (EK) Nr. 692/2008 (piemērojamajā redakcijā).