Skip To Content
Mēs rūpējamies par Jums un Jūsu Opel

Mēs rūpējamies par Jums un Jūsu Opel

Mēs zinām, cik svarīga ir Jūsu uzticēšanās automobilim

Dažiem 1.5 l BlueHDi dīzeļdzinējiem var rasties priekšlaicīgs sadales vārpstas ķēdes nodilums. Par to var liecināt neparasti trokšņi vai vibrācijas dzinēja nodalījumā.

 

Ja šī problēma netiks novērsta, ilgtermiņā tā var pasliktināt Jūsu automobiļa veiktspēju un radīt dzinēja bojājumus. Plašāku informāciju varat atrast mūsu bieži uzdoto jautājumu sadaļā. Šī potenciālā problēma tika identificēta, veicot iekšējās kvalitātes pārbaudes un pateicoties vērtīgajām klientu atsauksmēm. Tāpēc mums ir īpaši svarīgi rīkoties ātri un uzticami. Pārbaude un visi nepieciešamie pasākumi, protams, tiks veikti bez maksas.

 

Ja šī atsaukuma kampaņa attiecas arī uz Jūsu automobili, mēs ar Jums personīgi sazināsimies un sniegsim visu nepieciešamo informāciju, lai ieplānotu bezmaksas pārbaudi. Tādējādi mēs varēsim nodrošināt, ka Jūsu Opel joprojām ir tikpat uzticams un sniedz Jums gaidīto braukšanas pieredzi.

 

Jūsu drošība un uzticība ir mūsu galvenā prioritāte.

 

 

Skartie modeļi

 

Mēs identificējām automobiļus, kuriem varētu būt šī problēma, un rīkojamies ātri un proaktīvi. Atsaukuma kampaņas tiek īstenotas pa posmiem. Lūdzu, ņemiet vērā, ka pat tad, ja Jūsu automobilis vēl nav pakļauts atsaukuma kampaņai, tas tai var tikt pievienots vēlāk.

 

Lūdzu, pārbaudiet, vai Jūsu automobilis ir iekļauts šajā atsaukuma kampaņā. Mūsu kvalitātes sistēma tiek pastāvīgi atjaunināta.

Opel Astra-L

OV512 (2021, 2022, 2023)

Opel Combo

K9 Europe - P1VO (2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023)

Opel Corsa

P2JO (2019, 2020, 2021, 2022, 2023)

Opel Crossland X

P1MO (2019, 2020, 2021, 2022, 2023)

Opel Grandland X

P1UO (2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023)

Opel Mokka

P2QO (2021, 2022, 2023)

Opel Zafira

K0 (2019, 2020, 2021, 2022)

Kas notiek šobrīd?
Opel šo jautājumu risina ar visaugstāko prioritāti – ātri, atklāti un atbildīgi. Mēs sadarbojamies ar saviem partneriem – dīleriem un tehniskajām komandām, lai pārbaudītu katru potenciāli skarto automobili un nodrošinātu katram klientam personalizētu atbalstu. Mūsu solījums ir nepārprotams: Jūsu drošība pirmajā vietā.
Šī situācija man ir jauna. Kā rīkoties tālāk?
 
 
Ja Jūs par šo problēmu dzirdat pirmo reizi un nezināt, kā rīkoties, lūdzu, sazinieties ar savu Opel dīleri vai kādu no autorizētajiem servisa centriem. Mēs palīdzēsim.
Es vēlos pārbaudīt sava automobiļa šasijas numuru
 
Lūdzu, ievadiet sava automobiļa šasijas numuru (VIN) vai sazinieties ar savu Opel dīleri, lai pārbaudītu, vai Jūsu automobilis ir starp skartajiem modeļiem.
Vēlos pieteikt apmeklējuma laiku.
 
 
Sazinieties ar savu Opel dīleri un informējiet, ka vēlaties pieteikties servisa centra apmeklējumam BlueHDi atsaukuma kampaņas ietvaros. Servisa centra komanda palīdzēs Jums veikt turpmākos soļus.
Es jau esmu samaksājis par sadales vārpstas ķēdes remontu
 
Ja Jums jau ir bijušas remonta izmaksas saistībā ar sadales vārpstas ķēdes bojājumu laika posmā no 01.01.2023. līdz 30.06.2025., Jūs, iespējams, varat pretendēt uz kompensāciju. Tas ir iespējams ar nosacījumu, ja ieraksti automobiļa apkopes un garantiju grāmatiņā atbilst ražotāja ieteikumiem. Lūdzu, iepazīstieties ar noteikumiem un citu noderīgu informāciju.