Skip To Content
Informācija ir atrodama

Cienījamais klient,

Šī platforma ļauj ātri un ērti iesniegt savu kompensācijas pieprasījumu. Ja jums bija problēmas ar noteiktām iepriekšējām PureTech 1.0 un 1.2 dzinēju paaudzēm eļļas spiediena problēmas dēļ (ko izraisa priekšlaicīga zobsiksnas nolietošanās) un/vai pārmērīgs eļļas patēriņš, lūdzu, pārbaudiet, vai Jums ir tiesības uz kompensāciju.

 

Jābūt izpildītiem visiem šiem kritērijiem:

  • Incidents noticis laikā no 2022. gada 1. janvāra līdz 2024. gada 31. decembrim bez vai ar daļēju kompensāciju par
  • eļļas spiediena problēmu (ko izraisa priekšlaicīga zobsiksnas nolietošanās) automobilim, kas aprīkots ar 1.0 / 1.2 PureTech dzinēju ar atmosfērisko ieplūdi, kas ražots no 2012. gada jūnija līdz 2022. gada jūnijam, vai ar 1.2 PureTech turbo dzinēju, kas ražots no 2014. gada aprīļa līdz 2025. gada decembrim.
  • Pārmērīga eļļas patēriņa problēma, kas saistīta ar virzuļa gredzenu problēmu, automobilim, kas aprīkots ar 1.2 PureTech turbo dzinēju pirms Euro 6.2 (ražots no 2014. gada aprīļa līdz 2018. gada jūlijam, Eiropā).
  • Pārmērīga eļļas patēriņa problēma, kas saistīta ar eļļas separatora problēmu, automobilim, kas aprīkots ar 1.2 PureTech turbo dzinēju Euro 6.2 un jaunāku versiju (ražots no 2018. gada februāra līdz 2025. gada decembrim).
  • Uz automobili attiecas pagarinātās garantijas periods (10 gadi vai 180 000 km, atkarībā no tā, kas iestājas pirmais), skaitot no garantijas sākuma datuma (parasti pirmās reģistrācijas datums).
  • Apkope tika veikta saskaņā ar ražotāja ieteikumiem (laika/nobraukuma intervāls un galvenokārt eļļas maiņa) pie jebkura no automobiļu servisa centriem.
  • Tiks pieprasīti pēdējie 3 rēķini ar detalizētu veikto darbu uzskaiti pirms remonta datuma. Var tikt pieņemta arī apkopes grāmatiņa ar atzīmēm un zīmogiem no Stellantis tīklā ietilpstoša autorizēta servisa centra. Maksimālā pieļaujamā kavēšanās periodiskās apkopes plānā ir 3 mēneši vai 3000 km.

 

Diagnostikai un remontam jābūt veiktiem Stellantis tīklā ietilpstošā autorizētā servisa centrā.

 

 

 

 
 

Ja jūs atbilstat iepriekš minētajiem kritērijiem, lūdzam ievadīt visu nepieciešamo informāciju, lai mēs varētu izvērtēt Jūsu pieprasījumu. Lūdzu, ņemiet vērā, ka Jums jābūt automobiļa īpašniekam, lai iesniegtu pieprasījumu. Tas nozīmē, ka visai dokumentācijai (reģistrācijas dokumenti, rēķini u.c.) jābūt uz Jūsu vārda.

 

Lai turpinātu ar pieprasījuma aizpildīšanu, lūdzam sagatavot šādu dokumentāciju:

  • personu apliecinošs dokuments (ID karte vai pase)
  • automobiļa identifikācijas numurs (VIN) automobilim, uz ko attiecas pieprasījums
  • automobiļa reģistrācijas dokuments (kas apliecina automobiļa īpašumtiesības)
  • rēķinu un īpašumtiesību nesakritības gadījumā mēs pieņemam apliecinājumu, ka izdevumi segti ģimenes ietvaros (piemēram, vīrs ir īpašnieks, bet visi servisa rēķini izrakstīti uz sievas vārda)
  • automobiļa iegādes rēķins vai pirkuma čeks (ja ir pieejams)
  • remonta rēķins, kas saistīts ar incidentu (uz īpašnieka vārda)
  • pēdējie 3 rēķini par automobiļa periodisko apkopi pirms vai apkopes grāmatiņa ar atzīmēm un zīmogiem no Stellantis tīklā ietilpstoša autorizēta servisa centra. uzņēmumiem: uzņēmuma reģistrācijas dokuments

 

 

Veidojot pieprasījumu, jāņem vērā šādi noteikumi:

  • Katram pieprasījumam tiek piešķirts savs unikāls numurs, un tas ir galvenais identifikators, kas seko katram individuālajam pieprasījumam
  • Vienam pieprasījumam var būt piesaistīts tikai viens VIN
  • Vienam VIN var būt piesaistīti vairāki pieprasījumi
  • Katrs pieprasījums attiecas uz konkrētu notikumu/incidentu (ar vienu un to pašu notikuma datumu)

 

Tas mūsu komandai ļaus ātrāk izvērtēt kompensācijas pieprasījumu un sniegt Jums atbildi.

 

Paldies par sadarbību!

Atbalsta komanda